Loman toinen päivä valjennut ihanana, aurinkoisena. Pakkasta tosin on vielä vähän yli -10, mutta lauhtuu päiväksi. Pitkä kävelylenkki suunnitteilla iltapäivälle.

Perjantai-iltaa istuttiin ensin kotona viinilasillisten ääressä, sitten ex-tempore lähtö paikalliseen irkku-pubiin elävää musiikkia kuuntelemaan. Porukkaa paljon, ihan hyvä keikka  -  mutta; sain taas kaiveltua esille vanhoja, kipeitä asioita, ja riitahan siitä tuli. Hyvä ilta loppui pahaan mieleen ja itkuun, huoh! Aamulla kun päät oli selvenneet, saatiin puhuttua asioita rauhassa ja tehtiin sovinto. Mun pitää vaan osata jättää menneiden kaivelu, koska asiat ei muuksi muutu. Anteeksi on molemmin puolin pyydetty ja annettu, joten nyt on elettävä tätä päivää ja suunnattava ajatukset tulevaan, joka kaikki asiat huomioon ottaen pitäisi olla ihan valoisa ja hyvä.
Eilinen ilta olikin sitten ihan hieno. Harvinaisia vieraita iltaa istumassa, monta tuntia saatiin seurustella yhdessä ja nauttia mukavasta illasta. Omia poikiakin, niitä kotoa poissa asuvia, nähtiin pitkästä aikaa <3
Tämä tommyn runo on maaliskuun kalenterissa:

Rakkautesi kanssa olet aina yksin,
kuin lapsi autioilla saarella.
Mitä se vaatii, se sinun on annettava.
Mitä se ei anna, sitä anot turhaan.
Sielusi vapisevilla huulilla
voit vain pyytää rakkauttasi
olemaan sinulle
armollinen
ja jäämään.